Оплата послуг

Шановні абоненти! Просимо вас самостійно контролювати стан особового рахунку та своєчасно оплачувати послуги зв'язку, щоб уникнути їх тимчасового призупинення. Рекомендований аванс - сумарна щомісячна абонплата за всі послуги, що надаються.
Перевірити стан свого особового рахунку можна самостійно:
в Особистому кабінеті якщо Ви перебуваєте на нашому сайті і працюєте в мережі доступу G-net (для входу користувачів, які в даний момент знаходяться в мережі доступу іншого провайдера Інтернет для входу в систему необхідні логін і пароль, які Ви отримали при підключенні до мережі - дані вказані в договорі).
також можна отримати консультацію в телефонному режимі у оператора гарячої лінії: +380 67 278 9669.

На сьогоднішній день оплатити послуги зв'язку можна одним з таких способів:

  1. Оплата готівкою через касу у всіх відділеннях "Приватбанку"
  2. Оплата готівкою через касу відділень інших банків
  3. LiqPay (оплата картою через Особистий кабінет)
  4. Веб-сервіс 24money (комісія WebMoney, Visa/MasterCard, ПриватБанку від 0 до 3%)
  5. Термінали платіжної системи City-Pay - Е-платіжки (без комісії)
  6. Платіжні термінали 24nonStop (комісія 2-3 грн.)

До уваги абонентів "G-net"!

  1. Завжди зберігайте отриману квитанцію до надходження грошових коштів на Ваш особовий рахунок.
  2. Перерахунок абонентської плати за період, протягом якого Ви не отримували послуги зв'язку внаслідок фізичних ушкоджень мережі, проводиться при реєстрації заявки в службу технічної підтримки будь-яким зручним способом, а також при наданні заяви встановленої форми в офіс компанії.
  3. Звертаємо Вашу увагу: якщо сума заборгованості перевищує тариф щомісячної абонентської плати, підприємство зв'язку має право призупинити надання послуг і розірвати договір в односторонньому порядку.
  4. Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, тут наші Контакти. Будь ласка звертайтесь.